SUDO - user is not allowed to execute ... as root

Vladimír Volčko volcko na sous.cz
Pátek Září 22 09:21:57 CEST 2000

Dobry den !!!
 Zkousim nakonfigurovat sudo ,aby mohl urcity uzivatel (xxx) spustit
skript(script)  jako  root,
ale nejak se mi to nedari. Pri spusteni pozadovaneho skriptu jako uzivatel
xxx:
sudo ./script
se me sudo zepta na heslo a po zadani spravneho hesla  zahlasi:
Sorry, user xxx is not allowed to execute "./script" as root on server

/etc/sudoers vypada takto:
# Host alias specification
Host_Alias SOUS=192.168.100.11

# User alias specification

# Cmnd alias specification
Cmnd_Alias TCPA=/usr/local/bin/sous/script

# User privilege specification
root    ALL=(ALL) ALL
xxx  SOUS=NOPASSWD:TCPA

... zrejme mi tam chybi polozka runas_list, zkousel sem ji zadat ale asi ne
syntakticky spravne :-(
Dale by me zajimalo jak udelat to aby se me sudo neptalo na heslo jsem li
prihlasen z pocitace SOUS.
Konfigurace uvedena vyse se tak nechova. Mohl by mi nekdo poradit kde delam
chybu?
                                                    s pozdravem Vladimir
Volcko