PC cluster HW

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pátek Září 22 09:49:21 CEST 2000

Stanislav Meduna wrote:

> On 21 Sep 2000 23:36:36 +0200, Dan Ohnesorg wrote:
>
> :> - IBM DeskStar 75GXP, 45GB Ultra ATA100
>
> : Ta slabina je tady, Bylo by mnohem vhodnejsi mit tam SCSI disk. To co
> : nazenete volbou chipsetu stokrat ztratite na IDE disku
>
> Mate k tomuto nejake 'hard data'? V case 7200 rpm ATA diskov,
> busmasteringu a vselijakych elevator-algoritmov v jadre
> si viem predstavit vcelku malo aplikacii, kde SCSI
> disk prinesie vyrazne zlepsenie ospravedlnujuce vyrazne
> vyssiu cenu dobreho radica a SCSI diskov. Snad pokial
> je tych diskov viac a ulohy su vyrazne diskovo orientovane.

> [...]

no ja mam len jeden externi scsi disk (fast scsi) a radic initio (ultra
scsi) pri praci su oba disky priblizne rovnake ale zataz procesoru je
polovicna. a pri probleme z citanim sa nezasekne cela masina (klasika
ide zablokuje vsetko, skuste na blbom CD a uvydite)
ale len aplikacia. rychlost sa ukaze pri velkom seqencnom citani.

p.s. oba disky su stare jak rebublika mozno aj starsie.

--
clovek  je  tvor,  ktory sa  za presne stanovenych
laboratornych  podmienok (teplota,  tlak,  vlhkost

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-