ICQ & nat

Radek Skokan skokan na lanprojekt.cz
Pátek Září 22 10:07:35 CEST 2000

> Ahoj,
> mam problemky s ICQ (verze 99b), jsme za firewallem a ICQ se spoji a po
par minutach (tedy pokud se spoji) spadne.
> Mate / meli jste podobny problem? Nevite co s tim?
>
> Na strankach ICQ jsem nasel, jake porty povolit, tusim ze vsechny vysoke
porty + 4000 pro icq.mirabilis.cz.

> Gandie

Mame tu pripojeni take NATem, beznou maskaradou 1:n. ICQ tu lidi pouzivaji
bezproblemove (maji nejakou tu novejsi verzi, ja sam ho nepouzivam).
Spravne ho tu mame mit zakazane, takze jsem koukal, ze se vzdycky snazi
spojit se serverem login.icq.com - tech je nekolik s ruznymi IP a bezi to
tam na vetsine portu.

Radek