PC cluster HW

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pátek Září 22 10:17:49 CEST 2000

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

> Ja jsem toto chovani pozoroval ciste ve svete MS Windows produktu, ta
> sama konfigurace na Linuxu nedela problem - neni chyba spise ve
> zvolenem HW?

jasne ze je ale ked ma tuto chybu scsi tak kilnem vec ktora sa oto
pokusa, odhlasim scsi zariadenie, a zahodim ho (ak je externe ci
hotswap) a nemusim nic vypinat ani resetovat. u ide sa nedostanete ani k
tomu prepnutiu no druheho terminalu. (chyba tam je taka ze sa nedokazal
naladit na danom mieste CD, bolo zle napalene)

> IMHO sila SCSI rychlosti je nejenom v transfer rate, ale hlavne pri
> mnohonasobnem pristupu mnoha uzivatelu...

pri kope otvorenich suborov je richlost nie az tak rozdielna ale zataz
procaka je podstatne mensia.

--
clovek  je  tvor,  ktory sa  za presne stanovenych
laboratornych  podmienok (teplota,  tlak,  vlhkost

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-