BEGINER - tvorba loadable modules

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Pátek Září 22 10:40:46 CEST 2000

Omlouvam se za zacatec. dotaz ale muze te mi nekdo poradit?

Pokousim se napsat driver pro jednu atyp. kartu ve forme modulu.
Vytvoril jsem si nejprve na zkousku
modul, ktery, simuluje zakladni vlastnosti driveru(read, write, open,
ioctl). Vse funguje. Nyni jsem chtel
pouzit funkce inb() a outb() pro realnou kominikaci. Modul zkompiluji
ale pri pokusu o natazeni mi hlasi
unresolved symbols outb
unresolved symbols inb

Dival jsem se do LDP ale nepochopil jsem, proc mi hlasi chybu u techto
symbolu, ty prece pouziva kdejaky
modul s driverem. Prekladam to gcc -DMODULE -D__KERNEL__ -c modul.c.

Pripadne prosim o nejaky zdroj informaci o problematice modulu.

                                    Dekuji
--
Jiri Svoboda
emai:svoboda na istarade.cz