BEGINER - tvorba loadable modules

Milan WWW Pikula www na banan.napri.sk
Pátek Září 22 10:59:31 CEST 2000

Zdravim,

On Fri, 22 Sep 2000, Jiri Svoboda wrote:

W>ioctl). Vse funguje. Nyni jsem chtel
W>pouzit funkce inb() a outb() pro realnou kominikaci. Modul zkompiluji
W>ale pri pokusu o natazeni mi hlasi
W>unresolved symbols outb
W>unresolved symbols inb

no lebo 10 rozmyslajucich ludi ma spolu iq jedneho blbca.
* inb aj outb su inline funkcie, aby sa pre kazde in/out nerobilo volanie
funkcie, ale aby sa tam ten kod vrazil.
* standardne c-cko prevzalo inline funkcie z c++; gcc, aby inline funkcie
fungovali tak, ako maju, musi mat zapnutu optimalizaciu aspon 2.

gcc -DMODULE -D__KERNEL__ -DMODVERSIONS -O2 -o modul.o -c modul.c

	Milan

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk