Sekundarni DNS

Jiří Šereda jsereda.memory na pel.cz
Pátek Září 22 12:08:50 CEST 2000

> Dobre rano,
> muzu mit takovej mozna blbej dotaz, kdyz je sekundarni nameserver, je to
nameserver i sam pro sebe, nebo ma mit
> nastaveny vsechny dotazy na primarni DNS?

Nemusi. Pocitac muze mit funkci primarniho i sekundarniho nameserveru.
Rozdil je ten, ze sekundarni nameserver kopiruje primarni.

> Mam sekundarni nameserver, a nic.cz mi to proste nesezere, ani kdybych se
zblaznil.
> V nslookup ls -d domena.cz chodi a zobrazi normalne SOA zaznam.

Pokud rozchodite primar na tomto pocitaci miste mit jeste nekde definovany
sekundar pro tento pocitac (pravidla registrace nic.cz
http://www.nic.cz/cznic/rules.html ) Jinak Vam to asi nic.cz nezbasti.

> Gandie

PS: Doporicuji si udelat sekundar z nejakeho  primarniho NS :-)

Jiri Sereda
jsereda.memory na pel.cz