ICQ & nat

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Září 22 11:21:24 CEST 2000

A pre pripadneho zaujemcu este doplnim, ze ten popis fungovania icq2000
nie je celkom spravny.
icq2000 sa iba registruje na login.icq.com a potom sa snazi liezt na
nejake ine-ipcka. Doteraz som nezistil odkial ich zobrali, ale
prepokladam ze to budu servery, na ktorych bude chodit ta komunikacia.
Bohuzial tie servery sa vzdy menia. T.j. treba zistit najprv ake ip-adresy
pouzivaju a potom to mozte povolit na firewalle, pripadne socks5 proxy.
Ked niekto zisti odkial ich beru nech mi napise. Mne sa to
nepodarilo(nemaju ani reverzny zaznam :-()

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2