dvouprocesory

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Září 22 12:12:17 CEST 2000

Ba ba, BP6-ka se Abitu povedla. Ja ji jedu rok a na Linuxu, NT a 98ckach zadny
problem. Ze tam nepojedou 95ky, jsem se casem smiril. Stejne 99,62% casu jedu
Linux a make -j 3 je bezkonkurencni :-) Pro FC-PGA Intely by mela byt Abit VP6
s cipsetem od VIA PM 133, vice na:
 http://www.svethardware.cz/sh/sh1.nsf/0/33FBD1552D112B9EC125694A0034A8E9

Libor