sawfish nestartuje a rada v enlight..

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Pátek Září 22 11:56:54 CEST 2000

On Fri, Sep 22, 2000 at 09:28:51AM +0200, znouza wrote:
> Zdravim,
>
> nainstaloval jsem si sawfish z balicku pro slackware. v enlight jsem si
> chtel zmenit default wm, ale bez uspechu. pokud si zapisu sawfish do
> .xinitrc, dostanu tuto hlasku (pri spusteni startx)
> System: `/usr/X11R6/lib/X11/xkb/xkbcomp -w 1 -R/usr/X11R6/lib/X11/xkb -xkm
> -m us_cz_qwertz -em1 "The XKEYBOARD keymap compiler
> (xkbcomp) reports:" -emp "> " -eml "Errors from xkbcomp are not fatal to
> the X server" keymap/xfree86 /var/tmp/xfree86.xkm'
> error--> (file-error "No such file or directory" "init")

A mate nainstalovany librep? (mozna jenom rep, netusim, jak se to
na slacku jmenuje) Je to interpret lispu, ktery sawfish pouziva)
Zkuste pustit rep, zkontrolovat, jestli existuje
/usr/share/rep/<version>/lisp/init.jl
Kdyz nic jineho, muzete si dat do .Xclients
    strace -e open -o sawfish.strace sawfish
a podivat se, co mu vlastne chybi.

martin