Traceroute

Pátek Září 22 12:24:57 CEST 2000

Dňa 21. Sep 2000 o 10:30, Jan Polacek napísal(a):

> No.. s prekvapenim jsem narazil na problem prikazu traceroute. Zadal
> jsem traceroute kamsi za firewall, nicmene traceroute vypisovalo brany
> jen do firewallu, pak vzdy uz jen * * *... zkusil sem to same na
> windowsech a ejhle.. ono to fungovalo... v cem je problem? Co se s tim
> da delat?

traceroute -I zeby?

man traceroute:
	-I     Use ICMP ECHO instead of UDP datagrams.

zrejme velmi zaujimava konfiguracia firewallu.. udp prevadzka ktorou je
charaterizovana praca programu traceoute sa da povolit, ak uz teda je povolene
traceroute cez ICMP ;))

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk