ICQ & nat

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Září 22 12:40:56 CEST 2000

> Nebyla nahodou puvodne rec o ICQ 99b ?

Rec bola o novsej verzi. A jedine icq2000 pouziva login.icq.com

> Pokud potom chcete poslat zpravu uzivateli z vaseho contact listu,
> icq client si zjisti (z lokalniho seznamu, pripadne na serveru), jakou
> ma IP a na kterem UDP nasloucha a pokusi se mu zpravu dorucit.
> Tzn. ze do tohoto okamziku nebylo server zapotrebi, komunikace probiha
> primo mezi klienty. (to budou zrejme ty zahadne IP :))

To nie. Sledoval som PRIPAJANIE sa icq2000 a vtedy sa to spravalo takto.
Samozrejme ze pres socks5 proxy sa mi to nespojilo. Prave kvoli tym
ip-adresam. A kontakt-list som mal prazdny, nakolko to bola nanovo nainstalovana
verzia. Ak by ste namietali tym ze poznal stare adresy, tak Vam sklamem. V
tom kontakt liste mam iba ludi, ktory maju ip-cka ktore 100% poznam :-)

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2