PC cluster HW

David Pospisilik david.pospisilik na pvt.net
Pátek Září 22 12:41:58 CEST 2000

> Hmm - Vas optimismus tedy rozhodne nesdilim. Ted jsem nejakou dobu daval
> dohromady externi zalohovaci zarizeni a musim rict, ze kdyz se jednou
> kousne mt pri komuniakci s SCSI paskou, tak uz ho zarucene nekillnete ani
> nezrusite st sg aic7xxx modul - jedine reseni je reboot ...

Tohle jsem resil taky. Problem je v tom, ze jak radic, tak mechanika
musi podporovat disonnect/reconnect. Pokud to neumi, tak dokud neni
dokoncena akce s paskou, tak je radic zablokovan (krasny priklad je 'mt
erase', nebo jak ze se vubec maze paska). Zakompilujte si tuto volbu k
modulu Adaptecu, nebo pokud to neumi (aic7xxx to ale snad umi), tak si
kupte dalsi radic (neco lacineho) a na to poveste tu pasku.

Dave

PS: cely tohle je ale popsany v nejakym SCSI-Howto nebo manualu k 'mt'