statistika OS

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Září 22 14:03:32 CEST 2000

On Fri, Sep 22, 2000 at 01:39:07PM +0200, Maros Klempa wrote:
> Neviete kde by son na inete nasiel serioznu statistiku o podiele jendotlivych
> operacnych systemov na trhu desktopov?

Ja jsem to sledoval podle www.navrcholu.cz asi pred pul rokem, kdy jsem
si nechal vyzadat statistiky operacnich systemu, z ktery ch uzivatele
brousi po webu. (ale asi je k temto udajum potreba heslo)

Kdyz jsem zkoumal netechnicke servery, jako je treba Neviditelny Pes
apod., tak to vyslo na cca 95% Windoze, pak Linux a potom se tam krceji
Solaris, HP-UX, ...

Server underground.cz je asi z 85% cten uzivateli z Windoze.

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//