PC cluster HW

Pátek Září 22 13:57:26 CEST 2000

dobes na tesnet.cz (Michal Dobes) writes:

> A coz takhle to zkusit postavit na nejakem prumyslovem vicesystemu?
> Budete mit jednu bednu do 19" racku vysokou 4-8U a v ni 3xklient
> +jeden master, bez problemu hot swap zdroje a/nebo disky atd?

O racku jsem uvazoval - pro vetsi pocet modulu je to rozumne reseni.
Ale 4 PC moc mista nezabiraji a az projekt za 2 roky skonci, tak se
daji po doplneni RAM, HD, ... pouzit jako low-end desktopy. Presne
propocty jsem nedelal, ale PC mi vychazeji levnejsi.

Jinak clustery na bazi rackmounted chassis se daji poridit primo s
predinstalovanym Linuxem - nabizi je napr. Aspen Systems
(http://www.aspsys.com/), Microway (http://www.microway.com) a dalsi.

> Hm, treba klienty udelat ve wafer verzi? Pet pocitacu PIII
> v krabici od bot. :-)))

Pokud by ta kabice od bot byla dobre odhlucnena, pak by to bylo
nejlepsi reseni. Zatim pocitame s umistenim na kolegove ventilovane
toalete, ktera jiz puvodnimu ucelu neslouzi. Uz tam skoncila Sun
Ultra1 a nejaky dalsi HW.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR