Jak vytvorit neco jako davkovy soubor v Linuxu?

Pavel Kraus kraus na CAA.CZ
Pátek Září 22 14:38:18 CEST 2000

On 22 Sep 00, at 14:15, thus spake izdph:

> Jak mam vytvorit neco jako bat soubor v MSDOSu pod RH Linuxem ?
> Potreboval bych, aby se dal spoustet z web browseru pri prohlizeni mych
> stranek (v adresari public_html).
>                                                             Dekuji

Myslim, ze je to popsano (alespon zaklady) v MSDOS-to-Linux HOWTO (mozna i
Windows-to-Linux nebo podobne), kterezto se pravdepodobne nachazi v adresari
/usr/doc/Linux-HOWTOs (nebo podobne nazvanem).
Jinak v Unixech se tyhle soubory nazyvaji scripty (hledej napr. shell
scripting).

Jestli se to ma spoustet z weboveho browseru a zase poskytovat vystup na web,
jedna se o tzv. CGI scripty. Viz navody na toto tema na webu (sorry, na
zadnou konkretni linku si ted nevzpominam, doporucuji prohledat yahoo a
Altavistu).

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz