Xy na Sis 6326

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Pátek Září 22 15:39:14 CEST 2000

>     Snažím se provozovat Xy na mašině s výše uvedenou on board grafikou.
> Ale špatně se mi překresluje obrazovka. Zjištěné nesrovnalosti:
> Superprobe mi hlásí 8192k videoram, ale XF86_SVGA tvrdohlavě eviduje
> pouze 4096. Parametr VideoRam v XF86Config nepomáhá. Ví někdo, co s tím ?

Nekde je na ni popis. Eh kdybych si vzpomnel. Sam ji doma mam.
Myslim, ze se do XF86Configu dava neco jako Option "no_bitblt".
Nebo neco podobneho. Jinak tu VideoRAM nechte na tech 4MB, jinak
jsou problemy.

Uz jsem nasel :o)) (nekdy si i vzpomenu - to potesi)
/usr/lib/X11/doc/README.SiS
Zkuste si to precist a snad to bude lepsi.

Luf