Linux je na H - pouziva nekdo Linux v kancelari?

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Pátek Září 22 19:07:11 CEST 2000

Daniel Smolik wrote:

> Zkuste pouzit ty PC jako X-terminaly a nadupat pouze server.

Jak moc dobrý server je potřeba ? Asi to nesmí být nějaké "ořezávátko"
aby to současně utáhlo dvacet až třicet instancí staroffice, když můj ne
právě pomalý počítač se zalyká s jedinnou kopií staroffice.

Má to někdo vyzkoušené ?

--
        |   Miroslav Petricek            mpe na stavos.cz      |