Samba-pom.sit-vyriesenie

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Září 22 20:34:30 CEST 2000

On Fri, 22 Sep 2000, Miroslav Petricek wrote:

> Všem optimalizátorům Samby vřele doporučuji přečíst příslušné kapitoly
> knihy Using Samba:
>
> http://www.oreilly.com/catalog/samba/chapter/book/appb_02.html
>
> kde jsou mimo jiné dobře popsány různé fígle na urychlení, jakož třeba
> zmíněné read/write raw.

Potiz je s tim, ze kdyz annoncovali v konferenci o sambe tyto paramtery,
tak vyvojari mluvili o razantnim narustu vykonu a vsem vnucovali jejich
zapnuti. Kvuli tomu to take dneska ma vetsina distribuci nahozeno. Ale jak
se zda, tak windows 98 SE s tim maji zasadni problemy.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.