Sekundarni DNS

Pátek Září 22 20:45:27 CEST 2000

On Fri, 22 Sep 2000, Petr Novotny wrote:

> Existenci alespon dvou NS doporucuje nejake RFC. (Mam na vec
> vlastni nazor, ale "zakon" je "zakon".)

Zkuste se nekdy podivat, co na vetsine platforem a vetsine instalaci udela
gethostbyname(), kdyz nebude pro danou domenu zadny NS k dispozici (ani
nebudou data nekde v kesi). Budete prekvapen a mozna nazor na rozlozeni NS
do ruznych lokalit zmenite. :)

> Nechci vas navadet k podfuku, ale mate-li dost IP adres, nic vam
> nebrani mit "primar" na eth0 a "sekundar" na eth0:0.

To mi trochu pripomina ukladani zaloznich kopii dat na ten samy disk, co
jsou data puvodni.