programovani floppy mechaniky

Jakub Mahdal geoma na trz.cz
Sobota Září 23 10:14:53 CEST 2000

>Dobreho preju,
>mam takovy problem, hledam na netu neco o programovani floppy
>mechaniky, vlastne o komunikaci s ni, ciste pres porty a nemuzu nic
>najit, mohl by mi nekdo poradit, kde hledat, nebo mi neco primo poslat
>? Omlouvam se, tento dotaz je tak trochu offtopic, ale zoufali lide,
>zoufale ciny :) Dekuji a doufam, ze se nekdo najde ...
> Alois Belaska

Zdravim,
    jestlize chcete programovat floppika ciste pres io porty, tak bych Vam
doporucoval se naucit programovat v assembleru, a pak az to budete umet,
poridit si vec, ktera se jmenuje sysman(nebo anglicky tech help) pro DOS-
jsou tam dost podrobne probrany veskere diskove i/o preruseni, vcetne
obsluhy a fseho kolem, nebo pro LINUX si nekde na netu najit dokumentaci
programovani pod LINUXem a k preruseni kernelu 0x80, melo by to tam snad byt
(obsahlych publikaci je dost, chce to jenom umet hledat).

Jakub Mahdal