PC cluster HW

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Září 23 10:22:46 CEST 2000

On 22 Sep 2000 10:22:11 +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

:> a pri probleme z citanim sa nezasekne cela masina (klasika
:> ide zablokuje vsetko, skuste na blbom CD a uvydite)

: 	Ja jsem toto chovani pozoroval ciste ve svete MS Windows produktu, ta
: sama konfigurace na Linuxu nedela problem - neni chyba spise ve zvolenem
: HW?

S tym blbym CD ma pravdu, to uz sa mi stalo tiez. Je fakt, ze
Windoze reaguju este horsie.

: 	IMHO sila SCSI rychlosti je nejenom v transfer rate, ale hlavne pri
: mnohonasobnem pristupu mnoha uzivatelu...

Ano, s tym som ochotny suhlasit (disk predsa len pozna svoju
geometriu a vie kde ma prave hlavicky najlepsie). Aj tak by
ma ale zaujimalo porovnanie medzi IDE na novych jadrach
s elevator algoritmom a SCSI na zrovnatelnom hw.

Zdravi
--
				Stano