Samba - pomala sit - riesenie :-)

Sobota Září 23 17:32:48 CEST 2000

On Sat, 23 Sep 2000, Martin Mačok wrote:

> [snip]
>
> Souhlasim s tim vsim, akorat dodam, ze casto se terminem HUB mysli temer
> libovolny rozbocovac od fyzicke, linkove ..., az po aplikacni vrstvu.
>
> Pokud chcete byt jistejsi, ze vsichni vi, o cem je rec, rikejte radeji
> opakovac (repeater), switch, bridge ...

Co vim, tak vyrobci dodrzuji oznaceni HUB, switchovany HUB nebo SWITCH.
Jen ten posledni umi FD a to jen v pripade, ze neni osizeny (ze je to ve
skutecnosti treba dvouportovy switch a na kazdem portu je maly HUB).
V dokumentaci to bude napsano.

> Pokud je to pouze opakovac ...

Ano, opakovac se u TP technologie oznacuje jako HUB, Switch je
ekvivalentni viceportovemu bridgi.

Jak jsem psal, ze by FD mohl pracovat s HUBem za predpokladu pripojeni jen
2 protistran, tak by mohlo, ale byl jsem upozornen, ze konstrukcne to pry
neni v HUBech osetreno (zbytecne by to prodrazilo prepinaci logiku). V tom
pripade kolize vzniknou vzdycky.

--
                        Milan Kerslager