Interni modem ve WinLinux2000

Martin Duspiva mduspiva na razdva.cz
Neděle Září 24 15:53:05 CEST 2000

Spatne zpravy:

WinLinux nebere z Windows OVLADACE ale jen jejich NASTAVENI.
Interni modem Rockwell (chipset HCF, ze?) je napul softwarovy - vyrobce
usetril na hardwaru a nahradil ho softwarem. Ten software je pouze pro
Windows, skutecne operacni systemy nepodporuje :-(

Vlastne to ani neni modem, spis zvukova karta napojena na telefonni linku.
Ja sam jsem si ho kdysi take omylem zakoupil, a dost jsem si s nim uzil.
Mailoval a telefonoval jsem vyrobci (firma Well), zastupci v CR (firma
Joyce), vyrobci chipsetu (Rockwell, nyni Conexant) a nic mi to nebylo
platne. Jedina technicka dokumentace, kterou jsem ziskal bylo zapojeni
"nozicek" u chipu, s tim ze software je vyhradne pro Win a dela ho firma
Conexant....

Odhodlal jsem se tedy k odvaznemu cinu a pokusil jsem se "rozpitvat"
ovladace pro Wokna. No... nekam jsem se dostal - uz jsem prisel na to jak
"zvednout sluchatko" a "zavesit", ale bohuzel ted nemam cas ve vyzkumu
pokracovat :-((

Zatim je tedy tento modem v Linuxu (a vsude mimo Wokna - i v DOSu)
NEPOUZITELNY. Snad jednou.....