dvouprocesory

Filip Stanek filip.stanek na worldonline.cz
Sobota Září 23 23:54:09 CEST 2000

Milan Kerslager wrote:

> No jo, jenze ten druhy procesor si pak clovek nemusi vubec kupovat.... :-)

Samozrejme, ze pod tema 95 (obecne 9x, ME a pod. zmetky) ten druhy procesor pocita
jen nekonecne plynuti casu ve vesmiru ;-) Ty tam mel kamarad z duvodu relaxace (tak
5%
celkoev prace na pocitaci) ve stylu Quake3, Unreal Tournament, Blood2 a spol., ktere
bez DirectX
6.x (a nektere i dokonce 7.x) pod NT moc dobre (ctete: VUBEC) nejely (i kdyz zrovna
Q3 vyuziva OpenGL,
a UT tam jede - pomalu, ale to je o necem jinem...). Proste hodne soft-u psaneho pro
9x, tam nejede.

S pozdravem,

                                        Filip Stanek