Zmena fontu v Staroffice 5.2 programu (NE DOKUMENTU)

Filip Stanek filip.stanek na worldonline.cz
Pondělí Září 25 00:43:16 CEST 2000

Miroslav Lednicky wrote:

> Nevim sice presne, ktery myslite, ale zkuste kliknout myskou
> pravym tlacitkem na pracovni plose a zvolte polozku "Properties ..."

Diky moc!

Tim jsem odstranil ten priserny font z desktop-u, ale v menu (a vsech jeho
oknech) stale zustava ten puvodni...
Mam namysli menu, kde se nachazeji polozky typu:
File Edit View Tools ....
a vsechna jejich podmenu (pop-up menu) a take dialog box-y.
No proste bych chtel mit cely SO vyhlizejici "pekne" (ehm, dost subjektivni
pojem, ze ano).

V kazdem pripade, diky i za tuto radu.

S pozdravem,

                                                    Filip Stanek