samba odmitajici overit heslo v domene

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Pondělí Září 25 08:37:27 CEST 2000

Ahoj lidi,

Zcela nepravidelne mi samba nastavena jako domenovy kontroler odmitne
heslo z klienta W98, ktery se hlasi do jeji domeny. Server je RH6.2cz,
samba z rpm v teto distribuci - 2.0.6-9.

Mam zapnute sifrovani, a vetsinou heslo projde, jen nekdy prohlasi, ze
nelze overit. Po dalsim odeslani stejneho hesla to projde. Nezavisi to
ani na uzivateli, ani na stanici, takze bych hledal chybu na serveru.

Na konzoli serveru se objevuje:

smb_errno: class ERRDOS, code 112 from command 0xb

Nevite nekdo co to znamena.Do archivu jsem se dival a v dokumentaci
/usr/doc/samba-2.0.6/ jsem popis teto chyby nenasel, nevim tedy co je
spatne.

Diky

Martin

smb.conf vypada takto:

[global]
workgroup = Domena
server string = Domenovy-server
client code page = 852
charakter set = ISO8859-2
hosts allow = 10.0.0. 127.
log file = /var/log/samba/log.%m
max log size = 50
security = user
encrypt passwords = yes
smb passwd file = /etc/smbpasswd
unix password sync = yes
null passwords = yes
socket options = TCP_NODELAY SO_RCVBUF=8192 SO_SNDBUF=8192
os level = 34
preferred master = yes
domain master = yes
domain logons = yes