Problem s cestinou - dalsi reseni

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Září 25 09:05:31 CEST 2000

> Nedavno jsem zde videl prispevek propagujici prenos dokumentu ve formatu
> HTML. Sam pouzivam mnohem jednodussi figl:
> Chci li predat uzivateli Windows nejakou dokumentaci, pouzivam zasadne
> format PDF.
> Vyhody:
> 1. Jednoduse se vytvari - pouzijete tisk do souboru, nebo soubor vytahnete
> tiskove fronty. Tim ziskate PostScript, ktery spakujete pomoci ps2pdf a
> prenositelny dokument je na svete!
>
> 2. Nema problemy s cestinou - dost jsem se jich trochu bal, ale zbytecne.
> AcrobatReader pro Wokna ma PDF-ka zobrazuje bez problemu.

> [...]
Ne tak docela. Pouzije-li uzivatel PlusPacku pro "sestsetdvojku", ktera sice
uz neni zadarmo (ale porad jeste za pakatel), muze pouzit destilace vystupu
do pdf. Funguje to nejenom s 602textem, ale s jakoukoliv jinou aplikaci
protoze jde o tiskovy ovladac. A Acroread v linuxu takovy pdf precist umi,
ackoliv by vyhlazeni mohlo byt jeste lepsi.
Z tohoto duvodu bych ze za pdf format tez primlouval. Alespon do doby nez se
objevi neco lepsiho, napr. xml.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz