dvouprocesory (was: Re: Jaky procesor)

Jaroslav Polacek Jaroslav.Polacek na yucom.be
Pondělí Září 25 11:01:34 CEST 2000

No, ja bych se mrknul na http://www.tomshardware.com, co na to Tom.
Tak jsem to udelal ja, nez jsem si koupil K7 550 MHz a motherboard
K7M. Nejstabilnejsi poc, co jsem kdy pouzival, i kdyz nektere veci
na tom nechodi (treba W95A asi Intel specific aplikace stejne jako par
mych starych utilitek pro DOS). Velmi stabilni i s Woknous NT 4.0
(zatim, pardon, nebijte mne). Tom je totiz totalni performance a
stability cvok. Ja na AMD docela sazim. Z vyse uvedeneho URL jsem
ziskal dojem, ze Intel vyrabi rychle procesory tak, ze do nich nacpe
hodne veci a AMD vyrabi rychle procesory tak, ze do nich nacpe hodne
veci inteligentne, i kdyz tu inteligenci si do nazvu privlastnil
Intel. Navic Duron je pry levnejsi nez P III. Uvazoval jsem sice o
pretaktovanem dvouceleru (see also vyse uvedene URL), ale pak jsem
zjistil, ze prodejci jsou debilove a desku na dva celery nikdo nema,
tak jsem to vzdal. Skoda, protoze z dvouceleru clovek vyrazi levne
vykon skoro stejny, jako z dvoj P II/P III. Pokud te to zajima, see
Tom (jaky motherboard, jaky adapter pro procesor, aby fachal na dualu
...)

Jarda