dvouprocesory

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Září 25 11:35:37 CEST 2000

Libor Chocholaty wrote:
> Omlouvam se, jedou. Lec v mladicke nerozvaznosti jsem napsal, ze
> nejedou 95ky, ty jedou. Ovsem vsechny pokusy o fungovani s nVidia
> Riva TNT selhaly. Ale to sem asi nepatri.

Ak sa nemylim tak win95 nepodporuju dva procesory alebo sa to uz
zmenilo?

Ale nieco ine som chcel. nema niekdo skusenosti z pridavnimy
procesorovimy doskamy? chcel bi som si take nieco zohnat.

--
clovek  je  tvor,  ktory sa  za presne stanovenych
laboratornych  podmienok (teplota,  tlak,  vlhkost

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-