BFU: Apache a prava

dracula007 na atlas.cz dracula007 na atlas.cz
Pondělí Září 25 13:00:30 CEST 2000

Ahoj
  doted mi Apache bezel tak, ze data (html, php, atd) byly na FAT partisne, ale rozhodl jsem se ze to soupnu na Linuxovou, a to i kvuli pravum. Snazim se to tady nakonfigurovat, ale moc se mi to nedari.

Udelal jsem skupinu, ktera bude mit na starost tvorbu HTML, a pojmenoval jsem ji "webdev", pricemz aktualne do ni patri jediny uzivatel "vamp". Data jsem dal do adresare "/data/documentroot/" a prava jsem nastavil  prikazy

chown -R -v vamp.webdev /data/documentroot
chmod -R -v ug+rwx /data/documentroot
chmod -R -v o+r /data/documentroot
chmod -R -v o-wx /data/documentroot

Co jsem se na to koukal pres "ls -l", tak jsou vsude prava spravne, a snad i prava uzivatelu ze skupiny "webdev" jsou OK. Nakonec jsem Apachi, tj. skupine "nobody" pridal skupinu "webdev", a ocekaval bych ze tim to "hasne", ale Apache tam porad nema pristup. Hlasi mi porad ze

You don't have permission to access /teaweb/index.php on this server.

Ale na tom jsou prava OK. Takze kde delam chybu?