BFU - problem se zobrazovanim cestiny

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Září 25 14:39:14 CEST 2000

On Mon, 25 Sep 2000, Eiselt wrote:

> Zdravim all.
>
> Po spojeni pomoci ssh s nasim linuxovym serverom nemam dobre zobrazeny ceske
> znaky. Mam RH 6.2 CZ, cili bych mel miti kodovani 8859-2.
>   1) existuje nejaky prikaz, ktery by mi rekl jakou kodovou stranku pouziva
> aplikace na hostu?
>
>   Domnivam se ze zrejme pujde o 852 ale nevim to jiste.

Trochu zmatek v pojmech, ale u BFU je to pochopitelne :)

Takze pokud jsem to rozlustil spravne, jde o pripojeni z Linux klienta
pres SSH na Linux server?

Pokud ano, pak je reseni jednoduche, staci zkonfigurovat klienta a cestina
budejak vino. Pokud je klient dosovsky nebo snad dokonce Wirxxx, tak tam
musi pomoc ten klient, ktery by mel umet prekodovat znaky. Treba PuTTY
pro WirXX to umi.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |