ssh z internetu

Pondělí Září 25 15:07:57 CEST 2000

On Mon, 25 Sep 2000, Míla Kuchta wrote:

> Lze tak nakonfigurovat, ale jelikoz se pak pro kazde spojeni musi
> znovu vygenerovat klice sezeni, tak to nepovazuji za prilis stastnou
> volbu.

"Klic sezeni" (predpokladam, ze je to session key) se generuje pokazde
znova, ta uz bezi pod inetd (nebo necim podobny), nebo samostatne. To, kde
je rozdil, je docasny RSA klic, ktery se pouziva pro prenos session key.
Ti, kteri tomu chteji rozumet vice, necht si prectou specifikaci SSH1
protokolu (SSH2 protokol pouziva jiny postup a docasne asymetricke klice
nepotrebuje).