sda,sdb...

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Pondělí Září 25 17:07:05 CEST 2000

 Pavel Urban napsal:
> Zdravim,
>
> mam problem - na serveru mame jednak SCSI disk (9g), jednak diskove
> pole, ktere sedi na samostatne karte (QLogic). Pri startu se obe
> potvurky spravne nadetekuji, inicializuji, ale... ten SCSI disk je bran
> jako druhy (sdb) a kdyz dam v /etc/lilo.conf
>
> boot=/dev/sdb
>
> je vysledek vzdycky spatne. Momentalne skoncim pri bootovani v 'LI', ale
> muze se take stat, ze to nabootuje a pak to skonci v panice. Musim
> prebootovat do kernelu bez ovladacu pro QLogic, prepsat sdb na sda, lilo
> [...]

Pokud kazda ta scsi karta pouziva jiny ovladac, tak je reseni ovladac
pro kartu, na ktere je boot-disk zakompilovat natvrdo do jadra
a ovladac pro kartu s diskovym polem zkompilovat jako modul.

s pozdravem

--Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a

Hi! I'm a signature virus, level 2. Help me spread!
Copy me into Your signature and increase the level number.