Sekundarni DNS

Pondělí Září 25 17:20:52 CEST 2000

On Mon, 25 Sep 2000, Petr Novotny wrote:

> Zde je ovsem jadro pudla; zalozni MX (ci zalozni NS) dat *muzu*.
> Ja vim, z jakych duvodu zalohu potrebuji, co je po me mission
> critical a tak dale. RFC ovsem naznacuje, ze zalozni MX dat
> *nemusim* zatimco zalozni NS dat *musim*. Pritom ovsem
> nezakazuje ani jinak nekomentuje moznost, abych zalozni NS mel
> na stejne siti jako primar - tedy potencialni obet stejneho padu
> linky.

Pointa je v tom, ze WWW server muzete mit jinde (na pateri providera). V
pripade, ze nejede ani jeden NS, pak se na nej nikdo nedostane. Stejne tak
posta nedojde ani na zalozni MX. Proste se ztratite ze sveta....

...rekl bych, ze tvurci RFC jsou obvykle lide znalejsi veci a je lepsi jim
verit, kdyz neco tvrdi, neb o tom vedi (zrejme) vic, nez my.

--
                        Milan Kerslager