High Point UDMA 66 na MB Abit BE6-II

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pondělí Září 25 17:24:03 CEST 2000

Dobry den,

> Setkal jste se nekdo prosim s
> MB Abit BE6-II s integrovanym radicem High Point pro UDMA66?
>
> Nesel mi nainstalovat RH (6.2Cz), prestal videt disk.
> Takze jsem ten radic zakazal, a nainstaloval to na ten standardni IDE,
> co je na te desce. Nechat to tak by ale byla skoda :((.

 setkal jsem se s tim pred 14 dny a nikdy pred tim jsem si o tom ani
necetl. Reseni?

1) vyhledat si klicove slovo Abit v konferenci a hned se objevi nekolik
majlu...
... podle nichz jsem to vypotil. Spatne jste hledal! RTFM! A jeste prosim
FAQ konference.

2) muj postup:

a) nainstalil jsem RH6.2 na ide radici, zkompiloval jadro 2.2.17 s
hedrickovym patchem (ted si nejsu jisty, jestli to tam uz neni a ten patch
posledni patch nebyl pro jadro 2.2.16...)  podporu HPT... to cislo je
popsano v manualu desky hned na prvni strane nekde tusim nahore + dalsi
vhodne veci.
 A jeste jsem zakompiloval podporu cipsetu PII..... Cetl jsem kdesi na
www.tomshadrware.com ze to je vhodne...

b) prepsat ve fstabu /dev/hda na /dev/hde ci kde si to date...

c) v lilo prepsat pouze polozku root=/dev/hda(cislo) na /dev/hde(cislo)
   a nechat boot=/dev/hda a preinstalovat lilo...

d) vypnout kompl.

e) prehodit disk na UDMA radic

f) nabootovat a prepsat v lilu boot=/dev/hda na boot=/dev/hde

g) preinstalovat lilo a

ENJOY!

Proste na poprve, jako Paja.

Mam tam jen jeden disk, myslim, ze to je nejaky Seagate....
hdparm -t /dev/hde hlasi neco o 19,8 MB/sec.

--zk

                   Styk s Bozstvem nesmi trvat prilis dlouho,
                          jinak clovek prijde o rozum.