OS-vulnerabilities

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Září 25 19:10:30 CEST 2000

On Mon, Sep 25, 2000 at 11:00:01AM +0200, Dusan Malik wrote:
> Kolega mi poslal zaujimavy odkaz.
>
> www.securityfocus.com/vdb/stats.html
>
> Neviete kto to je, co to zostavuje?

Je to tam napsane, jsou to statistiky z konference BUGTRAQ ... nebo tam
necemu nerozumite?

> A nakolko je to vierohodné?

100% verohodne. Ale vase otazka by spise asi mela znit, "o cem to
vypovida?" ... neda se z toho jednoznacne rict: XY je o trochu
bezpecnejsi nez YZ, a to je zase o neco mene bezpecne nez AB.
Je to proste jenom takova statistika, interpretace je na vas. Berte to
jako voditko nebo jako zajimavost.

> Totiz, bud som sa spatne dival, ale nenasiel som
> nic o tom, kto mi to ponuka taketo informacie.

To jste se spatne dival. Server securityfocus provozuje jiz delsi dobu
konferenci BUGTRAQ a sam si zpracoval statistiku z teto konference.

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//