2x rtl8139

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pondělí Září 25 18:24:25 CEST 2000

Dobry den

> mam nasledujici problemek: udelal jsem blbost a kdyz byla ruka pane
> otevrena, nekoupil jsem 3com sitovku ale jen rtl8139 a ted na to
> doplacim: mam masinu kde jsou dve sitovky s cipem rtl8139, jedna na
> adrese 0xe400, irq 11, druha 0xe800, irq 10. i kdyz do lilo.conf
> pridam (podle meho nazoru spravne) append="ether=11,0xe400,eth0
> ether=11,0xe800,eth1", kernel presto obslouzi vzdycky jen jednu
> sitovku. nevite nekdo jak na ne? nesnazim se zbytecne?

No, ja mam v kompu dve stejne ISA sitovky a resim to nasledujicim zpusobem

append="reserve=IRQ,32 ether=IRQ,adresa,eth1"

Avsak musite si dat pozor, aby prave eth1 sitovka nebyla jadrem detekovana
jako prvni, protoze o te druhe uz se nijak nedozvi, coz mozna bude Vas
problem. Takze zkuste je prehodit :-( a nebo prepsat to append :-)

 A propos, ja mam nejake stare SMC-Ultra a kdyz jsem to mel jako modul,
tak nasel jen jednu. Ve chvili, kdy jsem jeji ovladac hodil do jadra, tak
uz to probehlo v pohode. A zase kdyz jsem mel jednu s jinou PCI, tak to
mohlo byt v modulech.

Podivejte se do /proc/interupts

Nevim, jestli je nejnutnejsi do ehter=... davat presne parametry, myslim,
ze se tam muzou dat append="ether=0,0,eth0 ether=0,0,eth1" a jadro
to rozjede samo.

Kazdopadne me ty moje ISA jely jen (s jeste) parametrem reserve=.....
kde vlastne reservujete irq a v ether=... ji nastavite na tohle.

--zk

                   Styk s Bozstvem nesmi trvat prilis dlouho,
                          jinak clovek prijde o rozum.