ssh z internetu

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pondělí Září 25 21:02:16 CEST 2000

Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz> napsal:

> Ja mam nejradsi slovo "seance". Pripada to mi to velice pripadne, protoze
> se behem ni komunikuje s pocitacem za pomoci "medii" a "demonu". :)
> (*Plesk!* to mam za off-topic)

A startu a ukonceni rezidentnich programu budeme rikat vyvolavani a vyhaneni
demonu, logovani a odlogovani vstup do horoucich pekel a pruchod ocistcem
a bootu jadra vzkriseni satana a az si budou vsichni slusni lide kolem nas
tukat na celo, tak vime proc:-)

Pripomina mi to davne jizdy vlakem na stredni skolu se spoluzaky hrajicimi
draci doupe:-(.

S pozdravem

Mila Kuchta