Squid cachemgr.cgi (111) Connection refused

Petr Kincl pkincl na synergy-vs.cz
Úterý Září 26 09:44:39 CEST 2000

Dobry den.
Snazim se dodatecne rozchodit cachemgr.cgi pro squid. Server (RH 6.1) fungoval jen jako cache, proto jsem pridal z rpm apache, nakonfiguroval jsem pristup k cachemgr.cgi. K prihlasovacimu oknu cachemgr.cgi se dostanu, ale at tam dam jakekoli jmeno a heslo, tak vzdycky dostanu hlasku Connect (111): Connection refused. Porovnaval jsem konfiguraci squid.conf s vedlejsim pocitacem, kde jsem si udelal cistou instalaci RH6.2 a kde mi to funguje, a nenasel jsem zadne rozdily (jen jsou tam rozdilne verze squidu).
Setkal se s tim nekdo? Na squid-cache.org tvrdi, ze se cachemgr.cgi nemuze spojit se squidem (?).
Dekuji za jakykoliv smer
S pozdravem
Petr Kincl