divny tiff (unknown photometric tag 5)

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Září 26 11:07:20 CEST 2000

On 26/09/2000, Ondrej Koala Vacha wrote:

> dostal jsem nekolik obrazku ve formatu tif. Program xv
> skonci s hlaskou 'Unknown photometric tag 5', gimp 1.1.19 zahlasi 'open
> failed' [nebere soubor z prikazove radky - nevi nekdo proc?].
> Pritom pdftex mi tento soubor bez problemu nacte a v pdf se zobrazi.
> Tusim problem v nejake knihovne, ale instalace gimpu z rpm probehlo OK.
>
> Muzete me nekdo nasmerovat?

Muzu Vam jenom poradit, co by mohlo pomoci. Zkuste nejaky program, ktery
nepouziva pro cteni TIFFu libtiff. Mel jsem s jednim obrazkem podobne
problemy a nakonec jsem ho bez vetsich ppotizi precetl v ee (Electric
Eyes), ktere pouzivaji imlib. Ee ma i funkci Save, takze neni problem
obrazek ulozit v jinem formatu (nebo treba i opet do TIFFu, vysledek uz
pak precte nejspis i libtiff - alespon u me tomu tak bylo).

S pozdravem

                           Penguino  veritas