Aky Linux na notebook 386?

Ales Koval koval na suas.cz
Úterý Září 26 13:30:45 CEST 2000

In article <39D0584F.FAA5A26 na ns.basl.sk>, belicka na ns.basl.sk (belicka)
wrote:
> Zdravim vsetkych.
>
> Mam notebook Acer 386 s jednou disketovou mechanikou, paralel a serial
> portom a 120MB diskom. Poradte mi prosim distribuciu linuxu, ktoru by

Mnohem dulezitejsim udajem je velikost pameti RAM.

> som mohol dostat na takyto stroj a ako ju tam dostat. Malo by to vediet
> PLIP alebo SLIP pre komunikaciu s inym strojom (prenasanie suborov z
> prace domov a naopak, pripojenie na ine zariadenie pomocou SLIP+minicom)
> a idealne by bolo keby to vedelo aj RPM. Dobre by bolo aj NFS, SAMBA a
> zo suborovych systemov ext2, vfat, iso9660 a pokial mozno aj NTFS. Malo

Vy budete pripojovat externi CDROM nebo HDD s NTFS?

> by to byt co najmensie (prenasanie suborov) ale nie na ukor kvality.
> Povedzme okolo
> 20 az 30MB nie vsak viac ako 60MB. X-windows nie su potrebne.
> Za vsetky odpovede vopred dakujem

Mam ted zcela cerstve zkusenosti s 386SX20/2MB a 386SX16/4MB a jako
zacatek muzu doporucit Small Linux http://smalllinux.netpedia.net/.

Na 2MB provozuji modularni jadro 2.0.36 s libc5 systemem, binarky jdou
brat z RH4.2. Na 4MB jsem zkousel 2.2.16 a i  2.4.0, ale to jen jako
experiment a bezelo to :) Take jsem zkousel glibc, ale pro neustale
swapovani to neni pouzitelne. Nicmene to funguje :) Na 4MB by mozna sel
primo RH4.2 nainstalovat, ale to nemam overene.

S pozdravem A.Koval