2x rtl8139

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Úterý Září 26 15:48:47 CEST 2000

Peter Ronai wrote:

> su rtl8139 a, b alebo c
>  ono totiz niektore z nich jednoducho nejdu s niektorymi cipsetmi....

Schvalne jsem seskrabal nalepku z chipu a je to 'A'. Ale za dobu asi dvou let, anichz bych sledoval typ chipu mi to celkem chodilo. Je
pravda, ze pouzivame temer vyhradne intel chipset. Ale mam to vyzkouseno i na AMD Irongate a VIA KT,KX s athlonama a duronama a bez
problemu. Ale rozhodne bych ji na dulezity server nedal. Dokonce na stanici s W95 se nam nekolikrat stalo, ze se preprogramovala eeprom a
adresa pak byla 0x0. Ale vzhledem k tomu, co jsem videl bude v pripade puv. dotazu problem s nastavenim siti a ne HW.

--
Jiri Svoboda
svoboda na istrade.cz