Modem DeskPorte 28.8P na paralelním portu pod RedHat 5.2 ?

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Úterý Září 26 15:53:08 CEST 2000

> Nevíte někdo, jak zprovoznit modem Microcom DeskPorte 28.8P na paralelním
> portu? Pod Windows existuje program který emuluje další COM porty. Modem
je
> připojen na LPT, ale ten program vytváří iluzi, že je na COM. Ostatní
> programy ho berou jako na COM. Můj dotaz je, jestli neexistuje nějaká
obdoba
> pro Linux, nebo jestli se to pod ním dá nějak jinak vyřešit.

Nevim, ale podival bych se do Modem-HOWTO. V pripade neuspechu bych se asi
zeptal vyrobce. Pokud se Vam nechce, jeste chvili pockejte, treba to nekdo
vi. :-)

--
S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak