rtl8139 ve stare 486

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Září 26 20:20:10 CEST 2000

Dne Út, 26 zář 2000 David Trcka napsal(a):

>On je spis problem nekde mezi klavesnici a zidli. Se sitovkama s cipem
>Realtec delam uz nekolik let, pocinaje rtl8019(ISA) pres 8029(PCI) az k
>8139(PCI,10/100) a za celou dobu mi ani jednou nedelaly problemy, s
>vyjimkou jednoho kusu, ktery nefungoval pote, co jsem na nej omylem
>slapnul. Pouzival jsem jak ovladace zakompilovane v jadru, tak
>moduly. Kolik jsem jich tam dal, tolik jich nasel. A pokud se v tom
>pocitaci nikdo nehrabe, tak je _vzdy_ detekuje v tom poradi jako
>posledne. A funguji spolehlive i pri sdileni IRQ.

Ja jsem snima take spokojen, pouze kdyz jsem je dal do stare 486dx4 120Mhz tak
nechce chodit, skousel jsem ji i na PCI nechat uplne samotnou nic i jejich
program pro nastaveni v dosu funguje OK, ale pokud zadam test tak jeto KO
pocitac se kousne, skousel jseM v biosu menit ruzne veci kolem PCI nic.
Nevite daji se nejak rozchodit v 486kach?

Karta je OK v k6 - 300Mhz OK, skouseny ENW-9504 a ENW-9503.

Jinak zakladni deska ma oznaceni PT2066 PCI.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |