PERL NEUMI POCITAT!!!

Úterý Září 26 22:52:12 CEST 2000

On Tue, 26 Sep 2000, Dominik Formanek wrote:

> narazil jsem na nepochopitelny problem! Nize uvadim zdrojak, ktery mi
> na Debianu 2.2 (perl 5.005 patch 3) hlasi misto 208.2 vysledek
> 208.199999999999. Neachapu. Rozumite tomu nekdo ???

Kazdy, kdo nekdy neco pocital na pocitaci, slysel o zaokrouhlovacich
chybach, jenom Vy ne... (Ano, skutecne je mozne, aby bylo 208.2
zaokrouhleno na 208.199999999999, protoze interne je cislo reprezentovano
ve dvojkove soustave, a tudiz pro cislo s konecnym rozvojem v desitkove
soustave nemusi existovat presna reprezentace.)