PERL NEUMI POCITAT!!!

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Září 27 00:18:44 CEST 2000

On 26/09/2000, Dan Ohnesorg wrote:

> No ja nevim, ale 9688.9 neni zas tak velke cislo, tohle se bezne stava
> okolo problematicky malych nebo velkych cisel. Jen tak skusmo jsem to
> prepocetl v pythonu a problem tam neni, bc ho take nema. Pokud kterekoliv
> z tech cisel nasobim deseti, tak nema problem ani v perlu. Ja bych to
> videl na zajimavy problem.

No, ja bych to nevidel na zajimavy problem, ale na prusvih jako Brno
(Brnaci prominou :). Prave jsem si tim hral (stejna verze Perlu, na RH)
a ke kazdemu realnemu cislu, ktere jsem zkousel, se mi podarilo najit
behem nekolika mala pokusu jine cislo, s nimz je vysledek prosteho
odecitani spatny. Nekolikrat jsem si myslel, ze jsem odhalil zavislost,
pri niz k tomu dojde, ale kazdy dalsi pokus moji teorii naboril :)
Takze to vzdavam, nechavam to matematikum a jsem rad, ze si v Perlu
nevedu ucetnictvi :)

S pozdravem

                           Penguino  veritas