problemy s upgradem na RH7

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Září 27 09:45:10 CEST 2000

On Wed, 27 Sep 2000, Martin Macok wrote:

> Zdravim,
> chtel jsem se podelit o jednu zkusenost, eventualne potvrdit ci vyvratit
> informace ...
>
> Upgradoval jsem z RH62 na RH7 prostym postupnym upgradem jednotlivych
> RPM baliku po (prevazne) spolu-zavisejicich skupinach. Mezi prvnimi
> baliky bylo glibc a rpm a vsechno mozne kolem zavisejici, nacez mi
> proste zmizela rpm databaze vsech doposud nainstalovanych baliku (rpm
> --rebuilddb nepomohlo). Nastesti jsem mel jiz predem pripraveny seznam
> vsech balicku, ktere bylo potreba vyupgradovat a napr. podle adresare
> [...]

Nevim teda k cemu je volba Upgrade u instalacniho programu, kdyz tohle
vede zrejme do pekel. Takhle to vetsinou dopadne, kdyz si uzivatel mysli ,
ze je chytrejsi nez instalacni program.

Provadel jsem vzdycky volbu upgrade, pravda, prihodilo si to nekdy nejake
baliky, ktere jsem nechtel, ale to spravilo nekolik prikazu rpm -e.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |