problem pri bootovani s fsck

BendikR na mod.gov.sk BendikR na mod.gov.sk
Středa Září 27 13:04:45 CEST 2000

Zdravim.

>    Prestal mi bootovat Redhat 6.1CZ. Botovani se
> zastavi ve skriptu rc.sysinit a fsck nahlasi :
>   Nelze zkontrolovat /dev/hda3, protoze je
> primountovan. Nevite cim to muze byt? (predtim jsem si
> nicim nehral)

Urcite? Ani 'joe /etc/mtab'? Problemy moze robit /etc/mtab~;
Mount subor rovnakeho mena pouziva ako docasny subor a
nejak sa pri jeho existencii zacykli... (BUG?)

--bye,
	slob. rado b <Radoslav.Bendik na mod.gov.sk>
	" ponahlaj sa, aby si potom mohol cakat "