AVP pre qmail

Ing.Radek Skoták skotak na blansko.cz
Středa Září 27 16:39:50 CEST 2000

> Docital som sa na www.avp.ru ze take mju AVP pre linux a ze je vyvyjany s
> dorazom na nasadenie na WEB a mail servroch. Spominali aj mail gateways s
> qmailom, to je presne pripad ktory ma zaujima. Zda sa mi ze s AMAVISom bol
> problem ked mailboxy neboli lokalne, chcem vediet ci sa to AVP naozaj da
> pouzit pre email gateway.

	Mel jsem zprovozneny amavis + qmail + avp. Kontrola probiha tak ze
vsechno co dorucuje qmail-local nebo qmail-remote projde pres
antivirovou kontrolu. Nevim presne jak funguje e-mail gw, ale podle me
by to melo spadat pod jeden z techto dvou programu. Zajimave je, ze po
nejake dobe se amavis nejak zblaznil a jeste jsem nezvladl ho dat do
poradku, ale snad ted v patek (bude klid a cas na pokusy). Takze po te
bych snad mohl poslat i upraveny AMAVIS (upraveny=zjednoduseny).

						Scotis

      >  DARLING, ARE YOU FINISCH ? NO, I AM SCOTIS(H) <
  /        \\  \___ (  <_> ) |  |  |  | \___ \  phone:+420506412674
 /_______  / \___  > \____/  |__|  |__|/____  > E-mail: skotak na email.cz